Kontakt os

Kontakt os 2018-09-14T11:23:57+00:00
TILMELDING NYHEDSBREV
[]
1 Step 1
TILMELDING NYHEDSBREV
Tilmeld dig nyhedsbreve fra Favrskov Erhvervsråd, og få nyheder direkte på email med en  årlig frekvens på 5 - 6 emails.
NavnDit fulde navn
De oplysninger, vi registrerer om dig, bliver behandlet strengt fortroligt. De vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand.
Previous
Next

Kontaktoplysninger Favrskov Erhvervsråd

Om Erhvervsrådet

Uvildig og kompetent vejledning

Favrskov Erhvervsråd er en selvstændig medlemsorganisation, og lokale medlemsvirksomheders videncenter, sparringspartner og interesseorganisation.

Vi vejleder både etablerede virksomheder og iværksættere, driver faglige netværk, arrangerer temamøder, workshops og virksomhedsbesøg, og tilbyder viden, Know-How, og et bredt kontaktnet til lokale, regionale, nationale og internationale organisationer i bestræbelserne på at skabe vækst hos vores medlemsvirksomheder. Ingen udfordring er for lille og ingen er for stor.

Sparringspartner og talerør

Vi er uvildige og udgifterne til at drive Favrskov Erhvervsråd betales af Favrskov Kommune og gennem medlemskontingenter og projektindtægter, så alle vejledninger og langt de fleste arrangementer er gratis at deltage i.

Favrskov Erhvervsråd beskæftiger to erhvervskonsulenter og en erhvervschef foruden to projektassistenter. Læs om vores kompetencer og arbejdsområder her på siden.

300 medlemmer

Målet er at skabe vækst og udvikling hos den enkelte virksomhed for derved at bidrage til at Favrskov er godt sted at bo, arbejde og drive virksomhed.

Favrskov Erhvervsråd har ca. 300 medlemmer – alt fra iværksættere over små og mellemstore virksomheder til større virksomheder med nationalt og internationalt engagement. Favrskov kommune og flere organisationer og uddannelsesinstitutioner er ligeledes medlem af Favrskov Erhvervsråd.

Medarbejdere

Søren Asp Mikkelsen
Søren Asp MikkelsenErhvervschef
+45 2098 8940
[email protected]

Erhvervschef ansat januar 2016

Ansvarsområder:

  • Ansvarlig overfor Favrskov Erhvervsråds bestyrelse
  • Drift og udvikling af Favrskov Erhvervsråd
  • Vejledninger og sparring med etablerede virksomheder
  • Særligt fokus på eksport og internationalisering
  • Særligt fokus på E-handel og online synlighed
  • Tema-møder

Baggrund:

Søren har en baggrund i Udenrigsministeriet, Eksportrådet, Væksthus Midtjylland og konsulentbranchen, hvor han har arbejdet med alt fra politisk betjening af ministre, administration af dansk udviklingsbistand, over dansk sikkerhedspolitik til vejledning/rådgivning af eksportvirksomheder, samt tilbudsgivning og gennemførelse af EU-finansierede projekter. Søren har tidligere været bosat i udlandet i ni år og i København i seks år. Han har et stort netværk regionalt, nationalt og internationalt, og bor i Søften. Søren brænder for at skabe resultater for Favrskov Erhvervsråd og dets medlemmer.

Steffen Larsen
Steffen LarsenErhvervskonsulent
+45 2513 4960
[email protected]

Erhvervskonsulent ansat februar 2014

Ansvarsområder:

  • Vejledning og sparring med før-startere, iværksættere og vækstiværksættere
  • Iværksætternetværket
  • FBI 2016 (Favrskovs Bedste Iværksættere)
  • Medlemsservice og kontingenter
  • CRM og registreringer
  • Tema møder

Baggrund:

Steffen har en baggrund som erhvervskonsulent gennem syv år i en Randers, hvor han har arbejdet med vejledning og sparring af iværksættere og virksomheder, herunder vækstvirksomheder. Steffen har desuden drevet flere netværk, blandt andet et iværksætternetværk. Steffen har et stort netværk lokalt og regionalt, og bor i Skanderborg. Steffen brænder for at hjælpe før-startere, iværksættere og vækst-iværksættere over de første forhindringer og videre mod vækst.

Jesper Sørensen
Jesper SørensenErhvervskonsulent
+45 5219 8602
[email protected]

Erhvervskonsulent ansat september 2016

Ansvarsområder:

  • Vejledning og sparring med etablerede virksomheder og vækst-iværksætterer
  • Særligt fokus på ejer-ledede produktions- og servicevirksomheder
  • Særligt fokus på E-handel og online synlighed
  • Bestyrelsesnetværket og byggerigruppen
  • Erhvervsmagasinet
  • Tema-møder

Baggrund:

Jesper har drevet egen virksomhed i 20 år (møbelbranchen) og før det arbejdet med bl.a. salg og eksport. Efter Jesper solgte sin virksomhed, har han vejledt og sparret med virksomheder i trekantsområdet igennem fem år. Jesper bor uden for Horsens. Han har et stort netværk i store dele af Danmark og brænder for at gøre en forskel ude i de virksomheder, han vejleder.

Andreas Trøster
Andreas Trøster Projektassistent
+45 2513 4980
[email protected]

Projektassistent siden august 2018 (deltid)

Ansvarsområder:

  • Administration og vedligeholdelse af Favrskov Erhvervsråds hjemmeside og sociale medier
  • Produktion af Favrskov Erhvervsråd nyhedsbrev
  • Projektsupport til igangværende og nye projekter
  • Vedligeholdelse af CRM data
  • Opsøgende telefonarbejde
  • Diverse administrative opgaver

Baggrund:

Andreas har en AP degree i markedsføringsøkonomi og læser i øjeblikket erhvervsøkonomi på Aarhus universitet. Han har tidligere været selvstændig med egen webshop, og har hjulpet virksomheder med etablering og vedligeholdelse af deres online markedsføringskanaler. Andreas er oprindeligt fra Fredericia, men har læst sin AP degree på Erhvervsakademiet Lillebælt i Odense. Efter endt uddannelsesforløb er han flyttet til Aarhus, hvor han har boet i ét år.

Daniel BrinkProjektassistent
+45 2513 4980
[email protected]

Projektassistent siden september 2018 (deltid)

Ansvarsområder:
  • Support til netværks – og temamøder
  • Support til nytårskur, LederForum Favrskov, FBI og andre store arrangementer
  • Vedligeholdelse af CRM data
  • Projektsupport af nye og igangværende projekter
  • Diverse administrative opgaver

Baggrund:

Daniel har en bachelor i Informationsvidenskab fra Aarhus Universitet, og læser nu en cand.it., hvorfor han har en bred viden indenfor IT, kommunikation og organisationsforståelse. Efter at have været ansat som grafisk designer og webudvikler ved Stena Line gennem en årrække, blev han i 2012 selvstændig. Derudover har Daniel ledelseserfaring fra restaurantionsbranchen, efter at have været ansat som daglig leder ved Jensens Bøfhus gennem flere år. Daniel er nordjyde, og bor i Aarhus på sit fjerde år.

Frederikke Ploug HolmProjektassistent
+45 2513 4980
[email protected]

Projektassistent siden september 2018 (deltid)

Ansvarsområder:
  • Support til netværks – og temamøder
  • Support til nytårskur, LederForum Favrskov, FBI og andre store arrangementer
  • Vedligeholdelse af CRM data
  • Projektsupport af nye og igangværende projekter
  • Diverse administrative opgaver

Baggrund:

Frederikke har en bachelorgrad i Erhvervsøkonomi HA, Almen og er nu i gang med sin Cand.merc i Innovation Management & Business Development på Aarhus Universitet. Hun kommer oprindeligt fra Odense, hvor hun har erfaring som intern salgskonsulent hos Royal Unibrew. Hun har boet i Aarhus i 3 år, og i sin fritid arbejder hun frivilligt i en opstartsvirksomhed for drenge fra et udsat boligområde i Aarhus, hvor hun giver rådgivning og vejledning.

Kontakt os via formularen

Har du et spørgsmål, som du ikke umiddelbart kan adressere til én bestemt person hos os, kan du sende os en besked via kontaktformularen. Beskriv kort, hvad det drejer sig om, så vil en af vores medarbejdere hurtigst muligt vende tilbage til dig.

Det får du ud af et medlemskab

Melder du dig ind i Favrskov Erhvervsråd, får du:

  • Adgang til uvildig og gratis vejledning og sparring om din virksomheds vækst
  • Adgang til Erhvervsrådets store netværk af rådgivere og partnere – herunder Imidt samarbejdet med bl.a. Væksthus Midtjylland – der kan hjælpe dig til at opnå dine mål
  • Adgang til en række netværks- og temamøder, der inspirerer, giver dig viden og udvider dit netværk

  • Adgang til viden om, hvad der foregår i Favrskov Kommune og i Business Region Aarhus på erhvervsområdet og mulighed for at påvirke erhvervsudviklingen
  • Adgang til Bestyrelsesnetværket

  • Adgang til Iværksætternetværket

  • Adgang til Byggerigruppen

  • Adgang til LederForum

  • Tilfredsstillelsen ved at vide, at din virksomhed bidrager til at sikre, at der i Favrskov kommune fortsat findes et selvstændigt, medlemsbaseret og uvildigt erhvervsråd

Kontingent 2018

Antal beskæftiget Kontingent
1 1.100 kr.
2 – 9 2.200 kr.
10 – 25 3.850 kr.
26 – 99 6.600 kr.
100 + 8.250 kr.
Foreninger 6.600 kr.
Kontingentet er pr. kalenderår og ekskl. moms

Bliv medlem

Udfyld og send formularen. Vi kontakter dig, hvis vi har brug for yderligere oplysninger. Du modtager en kopi af den mail, vi modtager via kontaktformularen.

Du vil modtage en mail med yderligere informationer og oplysninger om kontingentbetaling.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os på tlf. nr. 8696 7711.

Nyhedsbrev

Samtidig med medlemsregistreringen accepterer du at modtage nyhedsmails fra Favrskov Erhvervsråd. Erhvervsrådet gemmer navn og mail i det nyhedsmailsystem, der anvendes. Man kan til enhver tid framelde sig nyhedsmails via de enkelte nyhedsbreve eller ved at kontakte Erhvervsrådet på: [email protected]

Alle felter skal udfyldes

Antal beskæftiget i din virksomhed - vælg en af mulighederne:

12-910-2526-99100+Forening

Accepter vilkår som beskrevet nedenfor

Vilkår, medlemskab og kontingent

  • Alle virksomheder og enkeltpersoner, der har tilknytning til Favrskov kommune, kan blive medlem af Erhvervsrådet.
  • På Erhvervsrådets ordinære generalforsamling fastsættes det årlige kontingent. Kontingentet opkræves for 1 kalenderår ad gangen. Kontingentet opkræves i januar måned for det igangværende år.
  • For virksomheder der indmeldes i løbet af kalenderåret opkræves der kontingent for hele kalenderåret gældende til 31. december.
  • Når kontingentet er betalt, bliver man registreret som medlem af Favrskov Erhvervsråd.
  • Medlemskabet fortsætter indtil det opsiges af medlemmet. Opsigelse af medlemskabet skal ske skriftligt senest ved udgangen af november måned for kontingentmæssigt at have virkning året efter.
  • Såfremt udmeldelse ikke er sket senest ved udgangen af november måned, vil man modtage kontingentopkrævning i januar måned året efter for det nye år, og som medlemmet er pligtig at betale.
  • Som det fremgår på hjemmesiden, er kontingentet for medlemskab af Erhvervsrådet differentieret i forhold til antal ansatte.
  • I det omfang medarbejderstaben i medlemmets virksomhed væsentligt forandrer sig (ny kontingentgruppe), er medlemmet pligtig at meddele dette til Erhvervsrådet, hvorefter kontingentet det kommende år vil blive tilrettet i overensstemmelse med oplysningerne.
  • Erhvervsrådet har, såfremt man bliver opmærksom på, at kontingentet skulle have været højere end det opkrævede, ret til at regulere kontingentet.

Privatlivspolitik – behandling af persondata

I forbindelse med EU’s persondataforordnings ikrafttræden d. 25. maj 2018 har Favrskov Erhvervsråd opdateret sin privatlivspolitik. Når du bruger vores services og tjenester, betror du os dine data. Det er et stort ansvar, og vi gør, hvad vi kan for at beskytte dine oplysninger. Når vi opbevarer dine data, er det alene for at kunne yde dig den bedst mulige service. Vi indsamler ikke unødvendige data, og vi sælger aldrig dine data. Vi videregiver heller ikke dine data til tredjepart med mindre du har givet os dit samtykke hertil, eller dansk lovgivning kræver dette.

Der registreres ikke personfølsomme data som fx sundhedsdata, ægteskabelig situation, religiøse tilhørsforhold, seksuelle præferencer eller lign. Alene data der er relevante i forhold til Erhvervsrådets ydelser og services registreres.

Denne privatlivspolitik skal ses som en hjælp til at forstå, hvilke oplysninger vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, og hvordan du kan opdatere, administrere, eller slette dine oplysninger hos os. Nedenfor kan du derfor læse om de forskellige platforme, vi anvender for at kunne servicere dig bedst muligt, og hvordan vi behandler dine data på disse platforme.

Nyhedsmail

Erhvervsrådet anvender Mailchimp til at udsende nyhedsmails 18-20 gange årligt. Der er ca. 1200 modtagere af vores nyhedsmails. Disse nyhedsmails indeholder oplysninger om arrangementer og services, som Erhvervsrådet tilbyder. Nyhedsmails kan derudover i et mindre omfang indeholde tilbud om arrangementer og services udbudt af Erhvervsrådets partnere, ligesom annoncebannere kan forekomme. Alle modtagere af nyhedsmails har givet eksplicit samtykke enten ved indmeldelse i Erhvervsrådet eller ved tilmelding til nyhedsmailen. Medlemskab af Erhvervsrådet er ikke en forudsætning for at modtage nyhedsmailen.

Nyhedsmails kan frameldes i bunden af hver nyhedsmail eller ved henvendelse til Erhvervsrådet på [email protected]

For at kunne modtage nyhedsmails, har modtagere givet samtykke til, at Erhvervsrådet i Mailchimp gemmer navn og emailadresse. Mailchimp logger automatisk trafik (fx hvem der åbner konkrete nyheder i nyhedsmails) mm. Erhvervsrådet har accepteret nye Mailchimps nye vilkår i anledning af EU’s persondataforordnings ikrafttræden d. 25. maj 2018.

Foruden Mailchimp har kun Erhvervsrådets medarbejdere adgang til navne og mailadresser på modtagere af vores nyhedsmails.

Registrering af medlemmers data

Når en virksomhed bliver medlem af Erhvervsrådet, registrerer vi visse data og oplysninger om den pågældende virksomhed. Det sker for at kunne yde medlemmet den bedst mulige service og for at kunne rapportere til Erhvervsrådets bestyrelse, generalforsamlingen samt Favrskov Kommune om Erhvervsrådets aktiviteter. I afrapporteringer indgår alene aggregerede og anonymiserede data, fx hvor mange medlemmer, Erhvervsrådet har, hvor mange iværksættere og virksomheder der er blevet besøgt/vejledt i en given periode mm. Erhvervsrådet anvender Erhvervsstyrelsens CRM (ESCRM) til at logge data om vores medlemmer. Følgende data gemmes:

  • Navn på virksomhed
  • CVR nr. (CPR nr. hvis det er en før-starter, der endnu ikke har registreret et CVR nr.)
  • Adresse på virksomheden
  • Etableringsår og dato
  • Navn på kontaktperson(er)
  • Email og telefonnr. på kontaktperson(er)
  • Navn og email på faktureringsperson, hvis anderledes end kontaktperson
  • Antal ansatte
  • Kontingentstørrelse
  • Hvem af Erhvervsrådets medarbejdere der har indmeldt virksomheden
  • Hvilke af Erhvervsrådets netværk og fora, virksomheden deltager i (fx ByggeriGruppen Favrskov, Bestyrelsesnetværket, LederForum m.v.)
  • Branchekode (som anvendt i NN Erhverv)
  • Hvilke interesser og karakteristika virksomheden har (fx eksport, ledelse, rådgivning m.v.)
  • Korte noter på alle Erhvervsrådets møder/vejledninger hos det enkelte medlem, herunder registrering af, om Erhvervsrådet har henvist medlemmet til en af Erhvervsrådets partnere, der – efter aftale med virksomheden – kan bringes i spil til at løse en konkret udfordring/agere på en konkret mulighed

Data om ikke-medlemmer i ESCRM 

Erhvervsrådet anvender Erhvervsstyrelsens CRM (ESCRM) til at logge data på alle før-startere, iværksættere og virksomheder, som vi mødes med/har individuel vejledninger hos – også selvom den pågældende ikke er medlem af Erhvervsrådet på mødetidspunktet. Det gør vi af de samme årsager, som vi registrerer data på vores medlemmer (se ovenfor). Der gemmes de samme data som ved medlemmer (se ovenfor), bortset fra at der ikke gemmes følgende data:

  • Evt. navn og email på faktureringsperson, hvis anderledes end kontaktperson
  • Kontingentstørrelse
  • Hvem af Erhvervsrådets medarbejdere der har indmeldt virksomheden
  • Hvilke af Erhvervsrådets netværk og fora, virksomheden deltager i (fx ByggeriGruppen Favrskov, Bestyrelsesnetværket, LederForum m.v.)

Generelt om ESCRM

*Afsnit er under opdatering.

Sociale medier

Erhvervsrådet anvender Facebook og LinkedIn. Der gælder de sædvanlige vilkår for disse sociale medier. Erhvervsrådet har for såvel Facebook som LinkedIn accepteret opdaterede vilkår i anledning af EU’s persondataforordnings ikrafttræden d. 25. maj 2018.

Erhvervsrådets hjemmeside 

Erhvervsrådets anvender platformen WordPress til sin hjemmeside. Hjemmesiden blev udviklet sammen med virksomheden MiniMarketing i 2016. Vedligeholdelse af hjemmesiden gennemføres hovedsageligt af Erhvervsrådets egne medarbejdere. Der er indgået serviceaftale og databehandleraftale med virksomheden MiniMarketing om visse serviceydelser relateret til hjemmesiden, herunder regelmæssig back-up, større opdateringer mm.

WordPress logger data om hjemmesidens brugere, herunder hvor lang tid brugerne er på siden, hvordan de bevæger sig rundt på siden m.v. Disse data opsamles bl.a. i Google Analytics. Disse data kan tilgås af Erhvervsrådet, og anvendes til at optimere hjemmesiden funktionalitet og forbedre brugeroplevelsen.

Medlemsliste og Google Maps kort på hjemmesiden

På Erhvervsrådets hjemmeside findes en liste med angivelse af medlemmernes virksomhedsnavn og -adresse samt kontaktperson, virksomhedens hjemmeside samt branche og telefonnummer til virksomheden. Samme liste danner grundlag for et Google Maps kort på hjemmesiden, hvor medlemmerne ligeledes kan ses.

Medlemslisten og kortet – og den medfølgende eksponering – er en service til medlemmerne og andre brugere af Erhvervsrådets hjemmeside.

Ønsker du ikke at eksponere dit medlemskab og din virksomhed på hjemmesiden, eller har du ændringer til vores oplysninger om dig, bedes du skrive til [email protected] og oplyse om de ændringer, du ønsker foretaget.

Erhvervsrådets arrangementer og events 

Erhvervsrådet gennemfører ca. 30 arrangementer og events årligt; ofte sammen med en eller flere partnere. Tilmeldingen til arrangementerne foregår gennem Erhvervsrådets arrangementskalender på hjemmesiden. Ved tilmeldingen oplyser den tilmeldte firmanavn samt navn og emailadresse på deltageren aht. mailbekræftelse, deltagerlister m.v.

Lister over tilmeldte gemmes i WordPress (hjemmesiden) og anvendes ved afrapporteringer til Erhvervsrådets bestyrelse, generalforsamlingen  og Favrskov Kommune i aggregret og anonymiseret form (fx. antal deltagere ved alle temamøder eller bestemte netværksmøder i en given periode).

*Afsnit er under opdatering.

Økonomistyring og eksternt bogholderi

Erhvervsrådet anvender platformen E-conomic til økonomistyring og bogføring. Virksomheden TB Support er ekstern bogholderi-leverandør til Erhvervsrådet, herunder i forbindelse med kontingentopkrævninger, betaling af faktura m.v.

Der er indgået serviceaftale og databehandleraftale med virksomheden TB Support om visse serviceydelser relateret til bogføring, udsendelse af faktura, indberetninger til Skat m.v.

*Afsnit er under opdatering.

Eksternt markedsførings- og IT Support

Erhvervsrådet benytter sig af virksomheden Minimarketing i forbindelse med visse markedsføringsopgaver, herunder Erhvervsmagasinet og andre større opgaver. MiniMarketing er ligeledes Erhvervsrådets IT leverandør, herunder især ift. vedligeholdelse, back-up  og opdateringer af hjemmesiden.

Der er indgået serviceaftale og databehandleraftale med virksomheden MiniMarketing om visse serviceydelser relateret til markedsføring og IT support.

*Afsnit er under opdatering.

Revisor

Erhvervsrådets revisor er Kvist & Jensen. Kvist & Jensen modtager alle lovpligtige og nødvendige data fra Erhvervsrådet for at kunne varetage sin opgave som Erhvervsrådets revisor.

*Afsnit er under opdatering.

Anvendelse af fotos

På Erhvervsrådets hjemmeside, Facebook og LinkedIn profiler samt i trykte flyers og lignende materiale anvendes i et begrænset omfang fotos af medlemmer og deltagere ved arrangementer.

Det oplyses ved arrangementer, når der tages fotos. Ønsker en deltager ikke sit foto taget eller anvendt af Erhvervsrådet, er vedkommende velkommen til at henvende sig til en af Erhvervsrådets medarbejdere.  Man kan ligeledes henvende sig på [email protected] og anmode om ikke at medvirke på fotos eller få fotos med sig selv på slettet.

Data om deltagere i netværk og fora

*Afsnit er under opdatering.

Dine rettigheder

EU’s persondataforordning tildeler alle borgere visse rettigheder i forhold til de data, Favrskov Erhvervsråd og andre dataansvarlige virksomheder, organisationer og foreninger gemmer.

Indsigtsretten

*Afsnit er under opdatering.

Retten til berigtigelse

*Afsnit er under opdatering.

Retten til sletning

*Afsnit er under opdatering.

*Afsnit er under opdatering.

Informationssikkerhed

*Afsnit er under opdatering.

Forretningsområder

Favrskov Erhvervsråd besøger hvert år ca. 200 iværksættere og virksomheder, og hjælper dem videre på deres rejse mod vækst. De mange besøg og  vejledninger er Erhvervsrådets vigtigste forretningsområde.

Favrskov Erhvervsråds andet forretningsområde er udvikling og drift af en række netværk sammen med vores medlemmer. Til det andet  forretningsområde hører desuden gennemførelse af tema møder der går på tværs af brancher og netværk, og som er åben for alle.

Vores tredje forretningsområde er gennemførsel af eller bidrag til en række mindre projekter, der gennemføres i samarbejde med en eller flere partnere – ofte Favrskov Kommune.

Bestyrelsen i Favrskov Erhvervsråd

Bestyrelsen i Favrskov Erhvervsråd består af fem valgte medlemmer fra det lokale erhvervsliv, samt to politisk udpegede medlemmer fra Favrskov Byråd.

Herunder kan du hente de nyeste vedtægter for Favrskov Erhvervsråd:

Vedtægter vedtaget den 13. maj 2015

Nuværende bestyrelse er valgt på ordinær generalforsamling den 21. marts 2018, og er konstitueret på ordinært bestyrelsesmøde den 21. marts 2018.

Øvrige medlemmer

Peter Voigt Bertelsen

Suppleanter

Hans Jørgen Christensen1. suppleant
Solar Venti
Hanne Baltzer2. suppleant
Baltzers Bureau
Ole Lønsmann3. suppleant
Vestjysk Bank
Jan Winther4. suppleant
LMO

Vækstpartner i Favrskov

Vil du være vækstpartner i Favrskov?

Favrskov erhvervsråd har ca. 300 medlemmer – fra den nystartede iværksætter over små- og mellemstore virksomheder til større industrivirksomheder. Erhvervsrådet gennemfører ca. 200 vejledninger årligt ude hos iværksættere og virksomheder og er vært for en række aktiviteter, møder og events for erhvervslivet i Favrskov. Favrskov Erhvervsråd har desuden stærke kontakter til Favrskov Kommune og andre myndigheder og offentlige organisationer og virksomheder lokalt og regionalt.

Favrskov Erhvervsråd arbejder for vækst i den enkelte virksomhed og for erhvervslivets rammevilkår generelt. Det arbejde gøres naturligt bedst sammen med stærke partnere. Flere aktiviteter, møder og events gennemføres derfor i et partnerskab med private eller offentlige aktører.

På Favrskov Erhvervsråds nye hjemmeside er der skabt plads til eksponering af op til fem vækstpartnere. Vil du være Erhvervsrådets vækstpartner?

Favrskov Kommune
GP Ejendomme
LMO
Sparekassen Kronjylland
Minimarketing

Profil på en vækstpartner

Som vækstpartner lever du formentligt af at levere services, som et stort antal virksomheder bruger – og som skaber vækst hos dine kunder. Du har kunder på tværs af mange brancher og blandt såvel iværksættere som etablerede virksomheder.

En vækstpartner kunne være en bank, et advokatkontor, en erhvervsskole, et marketingsbureau eller andre, hvor profilen passer. Der vil som udgangspunkt kun være én vækstpartner indenfor hver kategori.

Det får du ud af at være vækstpartner i Favrskov

  • Eksklusiv eksponering på Favrskov Erhvervsråds nye hjemmeside, sammen med de øvrige vækstpartnere
  • Eksponeringen omfatter omtale, logoer, links til egen hjemmeside, navn og kontaktdetaljer på kontaktperson
  • Eksponering ved 2-3 årlige events, hvor Favrskov Erhvervsråd er vært

Vores samarbejdspartnere

  • Business Region Aarhus
  • Central Denmark EU Office (CDEU)
  • Dansk Byggeri
  • Dansk Industri (Østjylland)
  • Dansk Tysk Handelskammer
  • Den Midtjyske Iværksætterfond
  • Den Sociale Kapitalfond
  • Eksport Kredit Fonden (EKF)
  • Eksportforeningen
  • Eksportrådet
  • Favrskov Kommune
  • Foreningen for Dansk Internethandel (FDIH)
  • Hadsten Handel
  • Hammel Handelsstandsforening
  • Favrskov Erhvervscenter
  • Hinnerup Handelsstandsforening
  • Imidt
  • Innovationsfonden
  • IT Forum
  • Nordisk Eksportprojektfond (NEFCO)
  • The Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO)
  • Vækstfonden
  • Væksthus Midtjylland